prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ STVARANJA MARKE I PERCEPCIJE KVALITETE NA PRODAJU AUTOHTONIH ISTARSKIH PROIZVODA
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
UTJECAJ STVARANJA MARKE I PERCEPCIJE KVALITETE NA PRODAJU AUTOHTONIH ISTARSKIH PROIZVODA

Medica, Jelena
University of Applied Sciences of Rijeka
Business Department

Cite this document

Medica, J. (2021). UTJECAJ STVARANJA MARKE I PERCEPCIJE KVALITETE NA PRODAJU AUTOHTONIH ISTARSKIH PROIZVODA (Master's thesis). Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:323699

Medica, Jelena. "UTJECAJ STVARANJA MARKE I PERCEPCIJE KVALITETE NA PRODAJU AUTOHTONIH ISTARSKIH PROIZVODA." Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:323699

Medica, Jelena. "UTJECAJ STVARANJA MARKE I PERCEPCIJE KVALITETE NA PRODAJU AUTOHTONIH ISTARSKIH PROIZVODA." Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:323699

Medica, J. (2021). 'UTJECAJ STVARANJA MARKE I PERCEPCIJE KVALITETE NA PRODAJU AUTOHTONIH ISTARSKIH PROIZVODA', Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, accessed 01 May 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:323699

Medica J. UTJECAJ STVARANJA MARKE I PERCEPCIJE KVALITETE NA PRODAJU AUTOHTONIH ISTARSKIH PROIZVODA [Master's thesis]. Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka; 2021 [cited 2024 May 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:323699

J. Medica, "UTJECAJ STVARANJA MARKE I PERCEPCIJE KVALITETE NA PRODAJU AUTOHTONIH ISTARSKIH PROIZVODA", Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, Rijeka, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:323699

Please login to the repository to save this object to your list.