prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje zadovoljstva zaposlenika i klijenata kontakt centra Erse Card Club d.o.o.
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Istraživanje zadovoljstva zaposlenika i klijenata kontakt centra Erse Card Club d.o.o.

Savić, Božana
The Polytechnic of Rijeka

Cite this document

Savić, B. (2017). Istraživanje zadovoljstva zaposlenika i klijenata kontakt centra Erse Card Club d.o.o. (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:994126

Savić, Božana. "Istraživanje zadovoljstva zaposlenika i klijenata kontakt centra Erse Card Club d.o.o.." Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:994126

Savić, Božana. "Istraživanje zadovoljstva zaposlenika i klijenata kontakt centra Erse Card Club d.o.o.." Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:994126

Savić, B. (2017). 'Istraživanje zadovoljstva zaposlenika i klijenata kontakt centra Erse Card Club d.o.o.', Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, accessed 03 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:994126

Savić B. Istraživanje zadovoljstva zaposlenika i klijenata kontakt centra Erse Card Club d.o.o. [Master's thesis]. Rijeka: The Polytechnic of Rijeka; 2017 [cited 2020 December 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:994126

B. Savić, "Istraživanje zadovoljstva zaposlenika i klijenata kontakt centra Erse Card Club d.o.o.", Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:994126

Islandora Bookmark - Please login to use this feature