Gallopeni, V. (2019). Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682
Gallopeni, Valon. "Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj." Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682
Gallopeni, Valon. "Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj." Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682
Gallopeni, V. (2019). 'Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj', Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, accessed 17 March 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682
Gallopeni V. Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj [Master's thesis]. Rijeka: The Polytechnic of Rijeka; 2019 [cited 2023 March 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682
V. Gallopeni, "Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj", Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682