prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj

Gallopeni, Valon (2019)
The Polytechnic of Rijeka

Cite this document

Gallopeni, V. (2019). Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682

Gallopeni, Valon. "Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj." Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682

Gallopeni, Valon. "Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj." Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682

Gallopeni, V. (2019). 'Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj', Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, accessed 30 May 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682

Gallopeni V. Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj [Master's thesis]. Rijeka: The Polytechnic of Rijeka; 2019 [cited 2020 May 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682

V. Gallopeni, "Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj", Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682

Islandora Bookmark - Please login to use this feature