Gallopeni, V. (2019). Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj (Master's thesis). Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682
Gallopeni, Valon. "Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682
Gallopeni, Valon. "Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj." Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682
Gallopeni, V. (2019). 'Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj', Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, accessed 19 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682
Gallopeni V. Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj [Master's thesis]. Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka; 2019 [cited 2024 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682
V. Gallopeni, "Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača na tržištu mobilnih telefona u Hrvatskoj", Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:016682