master's thesis
Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača odjeće i obuće u Hrvatskoj

Jurković, Ana
The Polytechnic of Rijeka

Cite this document

Jurković, A. (2020). Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača odjeće i obuće u Hrvatskoj (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:844360

Jurković, Ana. "Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača odjeće i obuće u Hrvatskoj." Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:844360

Jurković, Ana. "Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača odjeće i obuće u Hrvatskoj." Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:844360

Jurković, A. (2020). 'Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača odjeće i obuće u Hrvatskoj', Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, accessed 13 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:844360

Jurković A. Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača odjeće i obuće u Hrvatskoj [Master's thesis]. Rijeka: The Polytechnic of Rijeka; 2020 [cited 2021 September 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:844360

A. Jurković, "Utjecaj marki na ponašanje mladih potrošača odjeće i obuće u Hrvatskoj", Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:844360

Islandora Bookmark - Please login to use this feature