University of Applied Sciences of Rijeka Transport Department
Cite this document
Dembić, D. (2016). ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410
Dembić, Damir. "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410
Dembić, Damir. "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410
Dembić, D. (2016). 'ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA', Undergraduate thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410
Dembić D. ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka; 2016 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410
D. Dembić, "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA", Undergraduate thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410