prikaz prve stranice dokumenta ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA

Dembić, Damir (2016)
The Polytechnic of Rijeka
Transport Department

Cite this document

Dembić, D. (2016). ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410

Dembić, Damir. "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA." Undergraduate thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410

Dembić, Damir. "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA." Undergraduate thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410

Dembić, D. (2016). 'ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA', Undergraduate thesis, The Polytechnic of Rijeka, accessed 12 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410

Dembić D. ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA [Undergraduate thesis]. Rijeka: The Polytechnic of Rijeka; 2016 [cited 2020 July 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410

D. Dembić, "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA", Undergraduate thesis, The Polytechnic of Rijeka, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410

Islandora Bookmark - Please login to use this feature