prikaz prve stranice dokumenta ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA

Dembić, Damir
The Polytechnic of Rijeka
Transport Department

Cite this document

Dembić, D. (2016). ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410

Dembić, Damir. "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA." Undergraduate thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410

Dembić, Damir. "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA." Undergraduate thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410

Dembić, D. (2016). 'ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA', Undergraduate thesis, The Polytechnic of Rijeka, accessed 21 January 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410

Dembić D. ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA [Undergraduate thesis]. Rijeka: The Polytechnic of Rijeka; 2016 [cited 2021 January 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410

D. Dembić, "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KAO ČINITELJ UNAPRIJEĐENJA USLUGE STP BRIONI D. D. PULA", Undergraduate thesis, The Polytechnic of Rijeka, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:716410

Islandora Bookmark - Please login to use this feature