Zlatarević, I. (2021). Utjecaj društvenih mreža na kupovne odluke mladih potrošača na tržištu mode u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173516
Zlatarević, Ines. "Utjecaj društvenih mreža na kupovne odluke mladih potrošača na tržištu mode u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173516
Zlatarević, Ines. "Utjecaj društvenih mreža na kupovne odluke mladih potrošača na tržištu mode u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173516
Zlatarević, I. (2021). 'Utjecaj društvenih mreža na kupovne odluke mladih potrošača na tržištu mode u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, accessed 05 February 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173516
Zlatarević I. Utjecaj društvenih mreža na kupovne odluke mladih potrošača na tržištu mode u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Rijeka: The Polytechnic of Rijeka; 2021 [cited 2023 February 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173516
I. Zlatarević, "Utjecaj društvenih mreža na kupovne odluke mladih potrošača na tržištu mode u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, Rijeka, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173516