undergraduate thesis
ANALIZA ČIMBENIKA ORGANIZACIJE NA PRIMJERU DPD CROATIA D.O.O. S POSEBNIM OSVRTOM NA UTJECAJ ZADOVOLJSTVA KORISNIKA USLUGE

Krsnik, Tena
The Polytechnic of Rijeka
Business Department

Cite this document

Krsnik, T. (2022). ANALIZA ČIMBENIKA ORGANIZACIJE NA PRIMJERU DPD CROATIA D.O.O. S POSEBNIM OSVRTOM NA UTJECAJ ZADOVOLJSTVA KORISNIKA USLUGE (Undergraduate thesis). Rijeka: The Polytechnic of Rijeka. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:622593

Krsnik, Tena. "ANALIZA ČIMBENIKA ORGANIZACIJE NA PRIMJERU DPD CROATIA D.O.O. S POSEBNIM OSVRTOM NA UTJECAJ ZADOVOLJSTVA KORISNIKA USLUGE." Undergraduate thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:622593

Krsnik, Tena. "ANALIZA ČIMBENIKA ORGANIZACIJE NA PRIMJERU DPD CROATIA D.O.O. S POSEBNIM OSVRTOM NA UTJECAJ ZADOVOLJSTVA KORISNIKA USLUGE." Undergraduate thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:622593

Krsnik, T. (2022). 'ANALIZA ČIMBENIKA ORGANIZACIJE NA PRIMJERU DPD CROATIA D.O.O. S POSEBNIM OSVRTOM NA UTJECAJ ZADOVOLJSTVA KORISNIKA USLUGE', Undergraduate thesis, The Polytechnic of Rijeka, accessed 03 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:622593

Krsnik T. ANALIZA ČIMBENIKA ORGANIZACIJE NA PRIMJERU DPD CROATIA D.O.O. S POSEBNIM OSVRTOM NA UTJECAJ ZADOVOLJSTVA KORISNIKA USLUGE [Undergraduate thesis]. Rijeka: The Polytechnic of Rijeka; 2022 [cited 2024 April 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:622593

T. Krsnik, "ANALIZA ČIMBENIKA ORGANIZACIJE NA PRIMJERU DPD CROATIA D.O.O. S POSEBNIM OSVRTOM NA UTJECAJ ZADOVOLJSTVA KORISNIKA USLUGE", Undergraduate thesis, The Polytechnic of Rijeka, Rijeka, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:622593

Please login to the repository to save this object to your list.