Sudac, M. (2021). UTJECAJ PSIHOLOŠKIH MARKETINŠKO-PRODAJNIH TRIKOVA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH U HRVATSKOJ (Master's thesis). Rijeka: The Polytechnic of Rijeka. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:860093
Sudac, Martina. "UTJECAJ PSIHOLOŠKIH MARKETINŠKO-PRODAJNIH TRIKOVA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH U HRVATSKOJ." Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:860093
Sudac, Martina. "UTJECAJ PSIHOLOŠKIH MARKETINŠKO-PRODAJNIH TRIKOVA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH U HRVATSKOJ." Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:860093
Sudac, M. (2021). 'UTJECAJ PSIHOLOŠKIH MARKETINŠKO-PRODAJNIH TRIKOVA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH U HRVATSKOJ', Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, accessed 25 September 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:860093
Sudac M. UTJECAJ PSIHOLOŠKIH MARKETINŠKO-PRODAJNIH TRIKOVA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH U HRVATSKOJ [Master's thesis]. Rijeka: The Polytechnic of Rijeka; 2021 [cited 2023 September 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:860093
M. Sudac, "UTJECAJ PSIHOLOŠKIH MARKETINŠKO-PRODAJNIH TRIKOVA NA KUPOVNE ODLUKE MLADIH U HRVATSKOJ", Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, Rijeka, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:860093