University of Applied Sciences of Rijeka Business Department
Cite this document
Medica, J. (2021). UTJECAJ STVARANJA MARKE I PERCEPCIJE KVALITETE NA PRODAJU AUTOHTONIH ISTARSKIH PROIZVODA (Master's thesis). Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:323699
Medica, Jelena. "UTJECAJ STVARANJA MARKE I PERCEPCIJE KVALITETE NA PRODAJU AUTOHTONIH ISTARSKIH PROIZVODA." Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:323699
Medica, Jelena. "UTJECAJ STVARANJA MARKE I PERCEPCIJE KVALITETE NA PRODAJU AUTOHTONIH ISTARSKIH PROIZVODA." Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:323699
Medica, J. (2021). 'UTJECAJ STVARANJA MARKE I PERCEPCIJE KVALITETE NA PRODAJU AUTOHTONIH ISTARSKIH PROIZVODA', Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, accessed 23 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:323699
Medica J. UTJECAJ STVARANJA MARKE I PERCEPCIJE KVALITETE NA PRODAJU AUTOHTONIH ISTARSKIH PROIZVODA [Master's thesis]. Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka; 2021 [cited 2025 January 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:323699
J. Medica, "UTJECAJ STVARANJA MARKE I PERCEPCIJE KVALITETE NA PRODAJU AUTOHTONIH ISTARSKIH PROIZVODA", Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, Rijeka, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:323699