Jačić, P. (2017). KVALITETA USLUGA U FUNKCIJI ZADOVOLJSTVA KORISNIKA ISTARSKOG IPSILONA (Undergraduate thesis). Rijeka: The Polytechnic of Rijeka. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:429552
Jačić, Paulo. "KVALITETA USLUGA U FUNKCIJI ZADOVOLJSTVA KORISNIKA ISTARSKOG IPSILONA." Undergraduate thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:429552
Jačić, Paulo. "KVALITETA USLUGA U FUNKCIJI ZADOVOLJSTVA KORISNIKA ISTARSKOG IPSILONA." Undergraduate thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:429552
Jačić, P. (2017). 'KVALITETA USLUGA U FUNKCIJI ZADOVOLJSTVA KORISNIKA ISTARSKOG IPSILONA', Undergraduate thesis, The Polytechnic of Rijeka, accessed 30 November 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:429552
Jačić P. KVALITETA USLUGA U FUNKCIJI ZADOVOLJSTVA KORISNIKA ISTARSKOG IPSILONA [Undergraduate thesis]. Rijeka: The Polytechnic of Rijeka; 2017 [cited 2023 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:429552
P. Jačić, "KVALITETA USLUGA U FUNKCIJI ZADOVOLJSTVA KORISNIKA ISTARSKOG IPSILONA", Undergraduate thesis, The Polytechnic of Rijeka, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:429552