master's thesis
Utjecaj društvenih mreža na kupovne odluke mladih potrošača na tržištu mode u Republici Hrvatskoj

Zlatarević, Ines
University of Applied Sciences of Rijeka
Business Department

Cite this document

Zlatarević, I. (2021). Utjecaj društvenih mreža na kupovne odluke mladih potrošača na tržištu mode u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173516

Zlatarević, Ines. "Utjecaj društvenih mreža na kupovne odluke mladih potrošača na tržištu mode u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173516

Zlatarević, Ines. "Utjecaj društvenih mreža na kupovne odluke mladih potrošača na tržištu mode u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173516

Zlatarević, I. (2021). 'Utjecaj društvenih mreža na kupovne odluke mladih potrošača na tržištu mode u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, accessed 22 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173516

Zlatarević I. Utjecaj društvenih mreža na kupovne odluke mladih potrošača na tržištu mode u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka; 2021 [cited 2024 April 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173516

I. Zlatarević, "Utjecaj društvenih mreža na kupovne odluke mladih potrošača na tržištu mode u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, Rijeka, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:173516

Please login to the repository to save this object to your list.