Ferenčić, A. (2019). Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji DM-a d.o.o. (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:063443
Ferenčić, Antonela. "Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji DM-a d.o.o.." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:063443
Ferenčić, Antonela. "Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji DM-a d.o.o.." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:063443
Ferenčić, A. (2019). 'Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji DM-a d.o.o.', Undergraduate thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, accessed 22 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:063443
Ferenčić A. Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji DM-a d.o.o. [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka; 2019 [cited 2024 September 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:063443
A. Ferenčić, "Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji DM-a d.o.o.", Undergraduate thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:063443