Ferenčić, A. (2019). Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji DM-a d.o.o. (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:063443
Ferenčić, Antonela. "Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji DM-a d.o.o.." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:063443
Ferenčić, Antonela. "Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji DM-a d.o.o.." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:063443
Ferenčić, A. (2019). 'Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji DM-a d.o.o.', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 16.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:063443
Ferenčić A. Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji DM-a d.o.o. [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2019 [pristupljeno 16.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:063443
A. Ferenčić, "Uloga društvenih mreža u marketinškoj komunikaciji DM-a d.o.o.", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:063443