Softić, M. (2020). Analiza zadovoljstva kupaca u svrhu unapređenja kvalitete proizvoda i usluga (Undergraduate thesis). Rijeka: The Polytechnic of Rijeka. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:937472
Softić, Melisa. "Analiza zadovoljstva kupaca u svrhu unapređenja kvalitete proizvoda i usluga." Undergraduate thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:937472
Softić, Melisa. "Analiza zadovoljstva kupaca u svrhu unapređenja kvalitete proizvoda i usluga." Undergraduate thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:937472
Softić, M. (2020). 'Analiza zadovoljstva kupaca u svrhu unapređenja kvalitete proizvoda i usluga', Undergraduate thesis, The Polytechnic of Rijeka, accessed 26 November 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:937472
Softić M. Analiza zadovoljstva kupaca u svrhu unapređenja kvalitete proizvoda i usluga [Undergraduate thesis]. Rijeka: The Polytechnic of Rijeka; 2020 [cited 2023 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:937472
M. Softić, "Analiza zadovoljstva kupaca u svrhu unapređenja kvalitete proizvoda i usluga", Undergraduate thesis, The Polytechnic of Rijeka, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:937472