prikaz prve stranice dokumenta Analiza zadovoljstva kupaca u svrhu unapređenja kvalitete proizvoda i usluga
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza zadovoljstva kupaca u svrhu unapređenja kvalitete proizvoda i usluga

Softić, Melisa
Veleučilište u Rijeci

Citirajte ovaj rad

Softić, M. (2020). Analiza zadovoljstva kupaca u svrhu unapređenja kvalitete proizvoda i usluga (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:937472

Softić, Melisa. "Analiza zadovoljstva kupaca u svrhu unapređenja kvalitete proizvoda i usluga." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:937472

Softić, Melisa. "Analiza zadovoljstva kupaca u svrhu unapređenja kvalitete proizvoda i usluga." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:937472

Softić, M. (2020). 'Analiza zadovoljstva kupaca u svrhu unapređenja kvalitete proizvoda i usluga', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 29.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:937472

Softić M. Analiza zadovoljstva kupaca u svrhu unapređenja kvalitete proizvoda i usluga [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2020 [pristupljeno 29.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:937472

M. Softić, "Analiza zadovoljstva kupaca u svrhu unapređenja kvalitete proizvoda i usluga", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:937472

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.