Aktivno učenje kao nastavna aktivnost u ulozi poticaja kvalitetnijeg učenja: prilog visokoškolskoj metodici
In: Unapređenje kvalitete života djece i mladih; XV. Međunarodna naučno-stručna konferencija „Unapređenje kvalitete života djece i mladih“ 21. - 23. 06. 2024. godine, Istanbul, Turska, Prvi dio. / Vantić-Tanjić, Medina (Ed.). Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2024. pp. 475-486. urn:nbn:hr:125:769215
Grakalić Plenković, Sanja
Cite this document
Grakalić Plenković, S. (2024). Aktivno učenje kao nastavna aktivnost u ulozi poticaja kvalitetnijeg učenja: prilog visokoškolskoj metodici. In M. Vantić Tanjić, (Ed.), Unapređenje kvalitete života djece i mladih; XV. Međunarodna naučno-stručna konferencija „Unapređenje kvalitete života djece i mladih“ 21. - 23. 06. 2024. godine, Istanbul, Turska, Prvi dio (pp. 475-486). Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:769215
Grakalić Plenković, Sanja. "Aktivno učenje kao nastavna aktivnost u ulozi poticaja kvalitetnijeg učenja: prilog visokoškolskoj metodici." Unapređenje kvalitete života djece i mladih; XV. Međunarodna naučno-stručna konferencija „Unapređenje kvalitete života djece i mladih“ 21. - 23. 06. 2024. godine, Istanbul, Turska, Prvi dio, edited by Medina Vantić Tanjić, Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2024, pp. 475-486. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:769215
Grakalić Plenković, Sanja. "Aktivno učenje kao nastavna aktivnost u ulozi poticaja kvalitetnijeg učenja: prilog visokoškolskoj metodici." In Unapređenje kvalitete života djece i mladih; XV. Međunarodna naučno-stručna konferencija „Unapređenje kvalitete života djece i mladih“ 21. - 23. 06. 2024. godine, Istanbul, Turska, Prvi dio, 475-486. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2024. Accessed 2025 February 14. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:769215
Grakalić Plenković, S. (2024) 'Aktivno učenje kao nastavna aktivnost u ulozi poticaja kvalitetnijeg učenja: prilog visokoškolskoj metodici', in Vantić Tanjić, M. (ed.), Unapređenje kvalitete života djece i mladih; XV. Međunarodna naučno-stručna konferencija „Unapređenje kvalitete života djece i mladih“ 21. - 23. 06. 2024. godine, Istanbul, Turska, Prvi dio, Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, Tuzla, pp. 475-486. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:769215 (Accessed 14 February 2025)
Grakalić Plenković S. Aktivno učenje kao nastavna aktivnost u ulozi poticaja kvalitetnijeg učenja: prilog visokoškolskoj metodici. In: M. Vantić Tanjić, ed. Unapređenje kvalitete života djece i mladih; XV. Međunarodna naučno-stručna konferencija „Unapređenje kvalitete života djece i mladih“ 21. - 23. 06. 2024. godine, Istanbul, Turska, Prvi dio. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih; 2024. Pp. 475-486. [cited 2025 February 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:769215
S. Grakalić Plenković, "Aktivno učenje kao nastavna aktivnost u ulozi poticaja kvalitetnijeg učenja: prilog visokoškolskoj metodici", Unapređenje kvalitete života djece i mladih; XV. Međunarodna naučno-stručna konferencija „Unapređenje kvalitete života djece i mladih“ 21. - 23. 06. 2024. godine, Istanbul, Turska, Prvi dio, M. Vantić Tanjić, Ed. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2024. [Online] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:769215 [Accessed: 14 February 2025]