Stručni rad - Stručni rad
Aktivno učenje kao nastavna aktivnost u ulozi poticaja kvalitetnijeg učenja: prilog visokoškolskoj metodici
U: Unapređenje kvalitete života djece i mladih; XV. Međunarodna naučno-stručna konferencija „Unapređenje kvalitete života djece i mladih“ 21. - 23. 06. 2024. godine, Istanbul, Turska, Prvi dio. / Vantić-Tanjić, Medina (ur.). Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2024. str. 475-486. urn:nbn:hr:125:769215

Grakalić Plenković, Sanja

Citirajte ovaj rad

Grakalić Plenković, S. (2024). Aktivno učenje kao nastavna aktivnost u ulozi poticaja kvalitetnijeg učenja: prilog visokoškolskoj metodici. U M. Vantić Tanjić, (Ur.), Unapređenje kvalitete života djece i mladih; XV. Međunarodna naučno-stručna konferencija „Unapređenje kvalitete života djece i mladih“ 21. - 23. 06. 2024. godine, Istanbul, Turska, Prvi dio (str. 475-486). Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:769215

Grakalić Plenković, Sanja. "Aktivno učenje kao nastavna aktivnost u ulozi poticaja kvalitetnijeg učenja: prilog visokoškolskoj metodici." Unapređenje kvalitete života djece i mladih; XV. Međunarodna naučno-stručna konferencija „Unapređenje kvalitete života djece i mladih“ 21. - 23. 06. 2024. godine, Istanbul, Turska, Prvi dio, Ur. Medina Vantić Tanjić, Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2024, str. 475-486. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:769215

Grakalić Plenković, Sanja. "Aktivno učenje kao nastavna aktivnost u ulozi poticaja kvalitetnijeg učenja: prilog visokoškolskoj metodici." U Unapređenje kvalitete života djece i mladih; XV. Međunarodna naučno-stručna konferencija „Unapređenje kvalitete života djece i mladih“ 21. - 23. 06. 2024. godine, Istanbul, Turska, Prvi dio, 475-486. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2024. Citirano 13.12.2024.. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:769215

Grakalić Plenković, S. (2024) 'Aktivno učenje kao nastavna aktivnost u ulozi poticaja kvalitetnijeg učenja: prilog visokoškolskoj metodici', u Vantić Tanjić, M. (ur.), Unapređenje kvalitete života djece i mladih; XV. Međunarodna naučno-stručna konferencija „Unapređenje kvalitete života djece i mladih“ 21. - 23. 06. 2024. godine, Istanbul, Turska, Prvi dio, Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, Tuzla, str. 475-486. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:769215 (Datum pristupa: 13.12.2024.)

Grakalić Plenković S. Aktivno učenje kao nastavna aktivnost u ulozi poticaja kvalitetnijeg učenja: prilog visokoškolskoj metodici. U: M. Vantić Tanjić, ur. Unapređenje kvalitete života djece i mladih; XV. Međunarodna naučno-stručna konferencija „Unapređenje kvalitete života djece i mladih“ 21. - 23. 06. 2024. godine, Istanbul, Turska, Prvi dio. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih; 2024. Str. 475-486. [pristupljeno 13.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:769215

S. Grakalić Plenković, "Aktivno učenje kao nastavna aktivnost u ulozi poticaja kvalitetnijeg učenja: prilog visokoškolskoj metodici", Unapređenje kvalitete života djece i mladih; XV. Međunarodna naučno-stručna konferencija „Unapređenje kvalitete života djece i mladih“ 21. - 23. 06. 2024. godine, Istanbul, Turska, Prvi dio, M. Vantić Tanjić, Ur. Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2024. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:769215 [Citirano: 13.12.2024.]

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.