prikaz prve stranice dokumenta POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA

Božičević, Vedran
University of Applied Sciences of Rijeka
Business Department
Business Department, Rijeka Section

Cite this document

Božičević, V. (2016). POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA (Master's thesis). Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848

Božičević, Vedran. "POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA." Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848

Božičević, Vedran. "POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA." Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848

Božičević, V. (2016). 'POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA', Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848

Božičević V. POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA [Master's thesis]. Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka; 2016 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848

V. Božičević, "POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA", Master's thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848

Please login to the repository to save this object to your list.