Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA

Vedran Božičević (2016)
The Polytechnic of Rijeka
Business Department
Business Department, Rijeka Section
Cite this document

Božičević, V. (2016). POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848

Božičević, Vedran. "POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA." Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848

Božičević, Vedran. "POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA." Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848

Božičević, V. (2016). 'POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA', Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, accessed 19 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848

Božičević V. POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA [Master's thesis]. Rijeka: The Polytechnic of Rijeka; 2016 [cited 2019 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848

V. Božičević, "POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA", Master's thesis, The Polytechnic of Rijeka, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848