specijalistički diplomski stručni
POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA

Vedran Božičević (2016)
Veleučilište u Rijeci
Poslovni odjel
Poslovni odjel, Odsjek Rijeka
Citirajte ovaj rad...

Božičević, V. (2016). POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848

Božičević, Vedran. "POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848

Božičević, Vedran. "POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848

Božičević, V. (2016). 'POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, citirano: 26.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848

Božičević V. POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA [Specijalistički diplomski stručni]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2016 [pristupljeno 26.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848

V. Božičević, "POSEBNOSTI DIGITALNOG MARKETINGA NA TRŽIŠTU ELEKTRONIČKIH KNJIGA", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:129848