University of Applied Sciences of Rijeka Business Department
Cite this document
Švob, P. (2017). ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KVALITETOM USLUGA JAVNOG GRADSKOG PRIJEVOZA U GRADU RIJECI (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:493953
Švob, Patrizia. "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KVALITETOM USLUGA JAVNOG GRADSKOG PRIJEVOZA U GRADU RIJECI." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:493953
Švob, Patrizia. "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KVALITETOM USLUGA JAVNOG GRADSKOG PRIJEVOZA U GRADU RIJECI." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:493953
Švob, P. (2017). 'ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KVALITETOM USLUGA JAVNOG GRADSKOG PRIJEVOZA U GRADU RIJECI', Undergraduate thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:493953
Švob P. ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KVALITETOM USLUGA JAVNOG GRADSKOG PRIJEVOZA U GRADU RIJECI [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka; 2017 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:493953
P. Švob, "ZADOVOLJSTVO KORISNIKA KVALITETOM USLUGA JAVNOG GRADSKOG PRIJEVOZA U GRADU RIJECI", Undergraduate thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:493953