prikaz prve stranice dokumenta Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu

Stojanović, Marko
University of Applied Sciences of Rijeka

Cite this document

Stojanović, M. (2019). Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:890288

Stojanović, Marko. "Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:890288

Stojanović, Marko. "Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu." Undergraduate thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:890288

Stojanović, M. (2019). 'Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu', Undergraduate thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:890288

Stojanović M. Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Applied Sciences of Rijeka; 2019 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:890288

M. Stojanović, "Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu", Undergraduate thesis, University of Applied Sciences of Rijeka, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:890288

Please login to the repository to save this object to your list.