Stojanović, M. (2019). Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:890288
Stojanović, Marko. "Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:890288
Stojanović, Marko. "Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:890288
Stojanović, M. (2019). 'Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:890288
Stojanović M. Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2019 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:890288
M. Stojanović, "Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:890288