prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ AMBALAŽE NA PRODAJU PROIZVODA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ AMBALAŽE NA PRODAJU PROIZVODA

Ćurt, Leila
Veleučilište u Rijeci
Poslovni odjel

Citirajte ovaj rad

Ćurt, L. (2019). UTJECAJ AMBALAŽE NA PRODAJU PROIZVODA (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:273153

Ćurt, Leila. "UTJECAJ AMBALAŽE NA PRODAJU PROIZVODA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:273153

Ćurt, Leila. "UTJECAJ AMBALAŽE NA PRODAJU PROIZVODA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:273153

Ćurt, L. (2019). 'UTJECAJ AMBALAŽE NA PRODAJU PROIZVODA', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 03.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:273153

Ćurt L. UTJECAJ AMBALAŽE NA PRODAJU PROIZVODA [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2019 [pristupljeno 03.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:273153

L. Ćurt, "UTJECAJ AMBALAŽE NA PRODAJU PROIZVODA", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:273153

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.