Ćurt, L. (2019). UTJECAJ AMBALAŽE NA PRODAJU PROIZVODA (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:273153
Ćurt, Leila. "UTJECAJ AMBALAŽE NA PRODAJU PROIZVODA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:273153
Ćurt, Leila. "UTJECAJ AMBALAŽE NA PRODAJU PROIZVODA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:273153
Ćurt, L. (2019). 'UTJECAJ AMBALAŽE NA PRODAJU PROIZVODA', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 30.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:273153
Ćurt L. UTJECAJ AMBALAŽE NA PRODAJU PROIZVODA [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2019 [pristupljeno 30.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:273153
L. Ćurt, "UTJECAJ AMBALAŽE NA PRODAJU PROIZVODA", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:273153