Cindrić, D. (2018). UTJECAJ MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:809683
Cindrić, Dorjan. "UTJECAJ MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:809683
Cindrić, Dorjan. "UTJECAJ MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:809683
Cindrić, D. (2018). 'UTJECAJ MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:809683
Cindrić D. UTJECAJ MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2018 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:809683
D. Cindrić, "UTJECAJ MARKETINGA NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:809683