Delač, S. (2017). Uloga vizualnog identiteta u razvoju poduzeća (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:597635
Delač, Stela. "Uloga vizualnog identiteta u razvoju poduzeća." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:597635
Delač, Stela. "Uloga vizualnog identiteta u razvoju poduzeća." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:597635
Delač, S. (2017). 'Uloga vizualnog identiteta u razvoju poduzeća', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 04.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:597635
Delač S. Uloga vizualnog identiteta u razvoju poduzeća [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2017 [pristupljeno 04.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:597635
S. Delač, "Uloga vizualnog identiteta u razvoju poduzeća", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:597635