prikaz prve stranice dokumenta Korištenje umjetne inteligencije u marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Korištenje umjetne inteligencije u marketingu

Udovičić, Anton
Veleučilište u Rijeci

Citirajte ovaj rad

Udovičić, A. (2019). Korištenje umjetne inteligencije u marketingu (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:468524

Udovičić, Anton. "Korištenje umjetne inteligencije u marketingu." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:468524

Udovičić, Anton. "Korištenje umjetne inteligencije u marketingu." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:468524

Udovičić, A. (2019). 'Korištenje umjetne inteligencije u marketingu', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:468524

Udovičić A. Korištenje umjetne inteligencije u marketingu [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2019 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:468524

A. Udovičić, "Korištenje umjetne inteligencije u marketingu", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:468524

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.