Udovičić, A. (2019). Korištenje umjetne inteligencije u marketingu (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:468524
Udovičić, Anton. "Korištenje umjetne inteligencije u marketingu." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:468524
Udovičić, Anton. "Korištenje umjetne inteligencije u marketingu." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:468524
Udovičić, A. (2019). 'Korištenje umjetne inteligencije u marketingu', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:468524
Udovičić A. Korištenje umjetne inteligencije u marketingu [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2019 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:468524
A. Udovičić, "Korištenje umjetne inteligencije u marketingu", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:468524