završni rad
Kvaliteta kao temelj poslovanja u zdravstvenoj ustanovi Thalassotherapia Opatija

Kružić, Tanja
Veleučilište u Rijeci

Citirajte ovaj rad

Kružić, T. (2019). Kvaliteta kao temelj poslovanja u zdravstvenoj ustanovi Thalassotherapia Opatija (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:618172

Kružić, Tanja. "Kvaliteta kao temelj poslovanja u zdravstvenoj ustanovi Thalassotherapia Opatija." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:618172

Kružić, Tanja. "Kvaliteta kao temelj poslovanja u zdravstvenoj ustanovi Thalassotherapia Opatija." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:618172

Kružić, T. (2019). 'Kvaliteta kao temelj poslovanja u zdravstvenoj ustanovi Thalassotherapia Opatija', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 28.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:618172

Kružić T. Kvaliteta kao temelj poslovanja u zdravstvenoj ustanovi Thalassotherapia Opatija [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2019 [pristupljeno 28.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:618172

T. Kružić, "Kvaliteta kao temelj poslovanja u zdravstvenoj ustanovi Thalassotherapia Opatija", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:618172

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.