Kružić, T. (2019). Kvaliteta kao temelj poslovanja u zdravstvenoj ustanovi Thalassotherapia Opatija (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:618172
Kružić, Tanja. "Kvaliteta kao temelj poslovanja u zdravstvenoj ustanovi Thalassotherapia Opatija." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:618172
Kružić, Tanja. "Kvaliteta kao temelj poslovanja u zdravstvenoj ustanovi Thalassotherapia Opatija." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:618172
Kružić, T. (2019). 'Kvaliteta kao temelj poslovanja u zdravstvenoj ustanovi Thalassotherapia Opatija', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:618172
Kružić T. Kvaliteta kao temelj poslovanja u zdravstvenoj ustanovi Thalassotherapia Opatija [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2019 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:618172
T. Kružić, "Kvaliteta kao temelj poslovanja u zdravstvenoj ustanovi Thalassotherapia Opatija", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:618172