Šipura, I. (2016). ZNAČAJ PRIMJENE ERGONOMSKIH NAČELA KOD OBLIKOVANJA UČENIČKE INFORMATIČKE UČIONICE (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:884367
Šipura, Izabela. "ZNAČAJ PRIMJENE ERGONOMSKIH NAČELA KOD OBLIKOVANJA UČENIČKE INFORMATIČKE UČIONICE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:884367
Šipura, Izabela. "ZNAČAJ PRIMJENE ERGONOMSKIH NAČELA KOD OBLIKOVANJA UČENIČKE INFORMATIČKE UČIONICE." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:884367
Šipura, I. (2016). 'ZNAČAJ PRIMJENE ERGONOMSKIH NAČELA KOD OBLIKOVANJA UČENIČKE INFORMATIČKE UČIONICE', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, citirano: 31.01.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:884367
Šipura I. ZNAČAJ PRIMJENE ERGONOMSKIH NAČELA KOD OBLIKOVANJA UČENIČKE INFORMATIČKE UČIONICE [Specijalistički diplomski stručni]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2016 [pristupljeno 31.01.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:884367
I. Šipura, "ZNAČAJ PRIMJENE ERGONOMSKIH NAČELA KOD OBLIKOVANJA UČENIČKE INFORMATIČKE UČIONICE", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:884367