Kostadinov, M. (2020). Stvaranje marke malih i srednjih poduzeća na primjeru Katarina Line (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:667679
Kostadinov, Maja. "Stvaranje marke malih i srednjih poduzeća na primjeru Katarina Line." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:667679
Kostadinov, Maja. "Stvaranje marke malih i srednjih poduzeća na primjeru Katarina Line." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:667679
Kostadinov, M. (2020). 'Stvaranje marke malih i srednjih poduzeća na primjeru Katarina Line', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:667679
Kostadinov M. Stvaranje marke malih i srednjih poduzeća na primjeru Katarina Line [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2020 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:667679
M. Kostadinov, "Stvaranje marke malih i srednjih poduzeća na primjeru Katarina Line", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:667679