Eržić, M. (2020). Uspješnost izravne prodaje u Hrvatskoj na primjeru poduzeća "Studio Moderna" (Specijalistički diplomski stručni). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:729757
Eržić, Matea. "Uspješnost izravne prodaje u Hrvatskoj na primjeru poduzeća "Studio Moderna"." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:729757
Eržić, Matea. "Uspješnost izravne prodaje u Hrvatskoj na primjeru poduzeća "Studio Moderna"." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:729757
Eržić, M. (2020). 'Uspješnost izravne prodaje u Hrvatskoj na primjeru poduzeća "Studio Moderna"', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:729757
Eržić M. Uspješnost izravne prodaje u Hrvatskoj na primjeru poduzeća "Studio Moderna" [Specijalistički diplomski stručni]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2020 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:729757
M. Eržić, "Uspješnost izravne prodaje u Hrvatskoj na primjeru poduzeća "Studio Moderna"", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:729757