Brkljač, D. (2021). Marketing mix na primjeru Sberbank d.d. (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:605544
Brkljač, Dubravka. "Marketing mix na primjeru Sberbank d.d.." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:605544
Brkljač, Dubravka. "Marketing mix na primjeru Sberbank d.d.." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:605544
Brkljač, D. (2021). 'Marketing mix na primjeru Sberbank d.d.', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 12.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:605544
Brkljač D. Marketing mix na primjeru Sberbank d.d. [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2021 [pristupljeno 12.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:605544
D. Brkljač, "Marketing mix na primjeru Sberbank d.d.", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:605544