Devrnja, M. (2021). Digitalni marketing u turizmu (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:529412
Devrnja, Mihailo. "Digitalni marketing u turizmu." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:529412
Devrnja, Mihailo. "Digitalni marketing u turizmu." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:529412
Devrnja, M. (2021). 'Digitalni marketing u turizmu', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:529412
Devrnja M. Digitalni marketing u turizmu [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2021 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:529412
M. Devrnja, "Digitalni marketing u turizmu", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:529412