Vrkić, D. (2021). Uloga digitalnog marketinga kod malih i srednjih poduzetnika (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:905120
Vrkić, Dino. "Uloga digitalnog marketinga kod malih i srednjih poduzetnika." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:905120
Vrkić, Dino. "Uloga digitalnog marketinga kod malih i srednjih poduzetnika." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:905120
Vrkić, D. (2021). 'Uloga digitalnog marketinga kod malih i srednjih poduzetnika', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 08.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:905120
Vrkić D. Uloga digitalnog marketinga kod malih i srednjih poduzetnika [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2021 [pristupljeno 08.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:905120
D. Vrkić, "Uloga digitalnog marketinga kod malih i srednjih poduzetnika", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:905120