prikaz prve stranice dokumenta Uloga digitalnog marketinga kod malih i srednjih poduzetnika
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga digitalnog marketinga kod malih i srednjih poduzetnika

Vrkić, Dino
Veleučilište u Rijeci
Poslovni odjel

Citirajte ovaj rad

Vrkić, D. (2021). Uloga digitalnog marketinga kod malih i srednjih poduzetnika (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:905120

Vrkić, Dino. "Uloga digitalnog marketinga kod malih i srednjih poduzetnika." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:905120

Vrkić, Dino. "Uloga digitalnog marketinga kod malih i srednjih poduzetnika." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:905120

Vrkić, D. (2021). 'Uloga digitalnog marketinga kod malih i srednjih poduzetnika', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 26.05.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:905120

Vrkić D. Uloga digitalnog marketinga kod malih i srednjih poduzetnika [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2021 [pristupljeno 26.05.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:905120

D. Vrkić, "Uloga digitalnog marketinga kod malih i srednjih poduzetnika", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:905120

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.