Obajdin, N. (2021). Učinkovitost oglašavanja putem digitalnog marketinga (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:959892
Obajdin, Nives. "Učinkovitost oglašavanja putem digitalnog marketinga." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:959892
Obajdin, Nives. "Učinkovitost oglašavanja putem digitalnog marketinga." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:959892
Obajdin, N. (2021). 'Učinkovitost oglašavanja putem digitalnog marketinga', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 17.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:959892
Obajdin N. Učinkovitost oglašavanja putem digitalnog marketinga [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2021 [pristupljeno 17.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:959892
N. Obajdin, "Učinkovitost oglašavanja putem digitalnog marketinga", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:959892