Preni, R. (2016). UTJECAJ GLAZBE NA PONAŠANJE POTROŠAČA (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:178493
Preni, Robertina. "UTJECAJ GLAZBE NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:178493
Preni, Robertina. "UTJECAJ GLAZBE NA PONAŠANJE POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:178493
Preni, R. (2016). 'UTJECAJ GLAZBE NA PONAŠANJE POTROŠAČA', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:178493
Preni R. UTJECAJ GLAZBE NA PONAŠANJE POTROŠAČA [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2016 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:178493
R. Preni, "UTJECAJ GLAZBE NA PONAŠANJE POTROŠAČA", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:178493