Babaić, A. (2023). MARKETING SADRŽAJA I NJEGOVA ULOGA U DIGITALNOJ PROMOCIJI (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:781983
Babaić, Antonio. "MARKETING SADRŽAJA I NJEGOVA ULOGA U DIGITALNOJ PROMOCIJI." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:781983
Babaić, Antonio. "MARKETING SADRŽAJA I NJEGOVA ULOGA U DIGITALNOJ PROMOCIJI." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:781983
Babaić, A. (2023). 'MARKETING SADRŽAJA I NJEGOVA ULOGA U DIGITALNOJ PROMOCIJI', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:781983
Babaić A. MARKETING SADRŽAJA I NJEGOVA ULOGA U DIGITALNOJ PROMOCIJI [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2023 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:781983
A. Babaić, "MARKETING SADRŽAJA I NJEGOVA ULOGA U DIGITALNOJ PROMOCIJI", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:781983