prikaz prve stranice dokumenta Uloga i značaj društvenih mreža u suvremenom marketingu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga i značaj društvenih mreža u suvremenom marketingu

Proroković, Tomislav
Veleučilište u Rijeci

Citirajte ovaj rad

Proroković, T. (2024). Uloga i značaj društvenih mreža u suvremenom marketingu (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:789164

Proroković, Tomislav. "Uloga i značaj društvenih mreža u suvremenom marketingu." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:789164

Proroković, Tomislav. "Uloga i značaj društvenih mreža u suvremenom marketingu." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:789164

Proroković, T. (2024). 'Uloga i značaj društvenih mreža u suvremenom marketingu', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:789164

Proroković T. Uloga i značaj društvenih mreža u suvremenom marketingu [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2024 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:789164

T. Proroković, "Uloga i značaj društvenih mreža u suvremenom marketingu", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:789164

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.