završni rad
ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU S OSVRTOM NA „DM – DROGERIE MARKT D. O. O.”

Sindi Čekada (2016)
Veleučilište u Rijeci
Poslovni odjel
Citirajte ovaj rad...

Čekada, S. (2016). ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU S OSVRTOM NA „DM – DROGERIE MARKT D. O. O.” (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:009299

Čekada, Sindi. "ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU S OSVRTOM NA „DM – DROGERIE MARKT D. O. O.”." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:009299

Čekada, Sindi. "ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU S OSVRTOM NA „DM – DROGERIE MARKT D. O. O.”." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:009299

Čekada, S. (2016). 'ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU S OSVRTOM NA „DM – DROGERIE MARKT D. O. O.”', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 17.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:009299

Čekada S. ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU S OSVRTOM NA „DM – DROGERIE MARKT D. O. O.” [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2016 [pristupljeno 17.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:009299

S. Čekada, "ULOGA PSIHOLOGIJE U MARKETINGU S OSVRTOM NA „DM – DROGERIE MARKT D. O. O.”", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:009299