Turkalj, N. (2016). UTJECAJ GLAZBE NA POTROŠAČE (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:149050
Turkalj, Nikolina. "UTJECAJ GLAZBE NA POTROŠAČE." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:149050
Turkalj, Nikolina. "UTJECAJ GLAZBE NA POTROŠAČE." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:149050
Turkalj, N. (2016). 'UTJECAJ GLAZBE NA POTROŠAČE', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:149050
Turkalj N. UTJECAJ GLAZBE NA POTROŠAČE [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2016 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:149050
N. Turkalj, "UTJECAJ GLAZBE NA POTROŠAČE", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:149050