Subašić, T. (2016). SPORTSKI MARKETING U HRVATSKOM NOGOMETNOM KLUBU RIJEKA (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:420327
Subašić, Tina. "SPORTSKI MARKETING U HRVATSKOM NOGOMETNOM KLUBU RIJEKA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:420327
Subašić, Tina. "SPORTSKI MARKETING U HRVATSKOM NOGOMETNOM KLUBU RIJEKA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:420327
Subašić, T. (2016). 'SPORTSKI MARKETING U HRVATSKOM NOGOMETNOM KLUBU RIJEKA', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 12.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:420327
Subašić T. SPORTSKI MARKETING U HRVATSKOM NOGOMETNOM KLUBU RIJEKA [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2016 [pristupljeno 12.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:420327
T. Subašić, "SPORTSKI MARKETING U HRVATSKOM NOGOMETNOM KLUBU RIJEKA", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:420327