prikaz prve stranice dokumenta ANALIZA UTJECAJA OGLAŠAVANJA NA FORMIRANJE STAVOVA POTROŠAČA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ANALIZA UTJECAJA OGLAŠAVANJA NA FORMIRANJE STAVOVA POTROŠAČA

Musulin, Neda
Veleučilište u Rijeci
Poslovni odjel

Citirajte ovaj rad

Musulin, N. (2016). ANALIZA UTJECAJA OGLAŠAVANJA NA FORMIRANJE STAVOVA POTROŠAČA (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:537242

Musulin, Neda. "ANALIZA UTJECAJA OGLAŠAVANJA NA FORMIRANJE STAVOVA POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:537242

Musulin, Neda. "ANALIZA UTJECAJA OGLAŠAVANJA NA FORMIRANJE STAVOVA POTROŠAČA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:537242

Musulin, N. (2016). 'ANALIZA UTJECAJA OGLAŠAVANJA NA FORMIRANJE STAVOVA POTROŠAČA', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:537242

Musulin N. ANALIZA UTJECAJA OGLAŠAVANJA NA FORMIRANJE STAVOVA POTROŠAČA [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2016 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:537242

N. Musulin, "ANALIZA UTJECAJA OGLAŠAVANJA NA FORMIRANJE STAVOVA POTROŠAČA", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:537242

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.