Štefančić, B. (2017). KVALITETA USLUGE U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:194492
Štefančić, Bruno. "KVALITETA USLUGE U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:194492
Štefančić, Bruno. "KVALITETA USLUGE U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:194492
Štefančić, B. (2017). 'KVALITETA USLUGE U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:194492
Štefančić B. KVALITETA USLUGE U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2017 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:194492
B. Štefančić, "KVALITETA USLUGE U OBITELJSKIM PODUZEĆIMA", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:194492