Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
RAZVOJ WEB-OGLASNIKA ZA PRODAJU AUTOMOBILA KORIŠTENJEM OBJEKTNOG PRISTUPA

Ivan Periša (2016)
Veleučilište u Rijeci
Poslovni odjel
Poslovni odjel, Odsjek Rijeka
Citirajte ovaj rad

Periša, I. (2016). RAZVOJ WEB-OGLASNIKA ZA PRODAJU AUTOMOBILA KORIŠTENJEM OBJEKTNOG PRISTUPA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:515024

Periša, Ivan. "RAZVOJ WEB-OGLASNIKA ZA PRODAJU AUTOMOBILA KORIŠTENJEM OBJEKTNOG PRISTUPA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:515024

Periša, Ivan. "RAZVOJ WEB-OGLASNIKA ZA PRODAJU AUTOMOBILA KORIŠTENJEM OBJEKTNOG PRISTUPA." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:515024

Periša, I. (2016). 'RAZVOJ WEB-OGLASNIKA ZA PRODAJU AUTOMOBILA KORIŠTENJEM OBJEKTNOG PRISTUPA', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 22.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:515024

Periša I. RAZVOJ WEB-OGLASNIKA ZA PRODAJU AUTOMOBILA KORIŠTENJEM OBJEKTNOG PRISTUPA [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2016 [pristupljeno 22.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:515024

I. Periša, "RAZVOJ WEB-OGLASNIKA ZA PRODAJU AUTOMOBILA KORIŠTENJEM OBJEKTNOG PRISTUPA", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:515024