završni rad
Primjena alata Unity 3D u izradi računalnih igara

Tomislav Francetić (2016)
Veleučilište u Rijeci
Poslovni odjel
Poslovni odjel, Odsjek Rijeka
Citirajte ovaj rad...

Francetić, T. (2016). Primjena alata Unity 3D u izradi računalnih igara (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:264594

Francetić, Tomislav. "Primjena alata Unity 3D u izradi računalnih igara." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:264594

Francetić, Tomislav. "Primjena alata Unity 3D u izradi računalnih igara." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:264594

Francetić, T. (2016). 'Primjena alata Unity 3D u izradi računalnih igara', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 21.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:264594

Francetić T. Primjena alata Unity 3D u izradi računalnih igara [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2016 [pristupljeno 21.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:264594

T. Francetić, "Primjena alata Unity 3D u izradi računalnih igara", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:264594