prikaz prve stranice dokumenta Analiza marketinškog miksa na primjeru Novog lista d.d. Rijeka
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Analiza marketinškog miksa na primjeru Novog lista d.d. Rijeka

Rosanda, Sandra (2019)
Veleučilište u Rijeci

Citirajte ovaj rad

Rosanda, S. (2019). Analiza marketinškog miksa na primjeru Novog lista d.d. Rijeka (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:274483

Rosanda, Sandra. "Analiza marketinškog miksa na primjeru Novog lista d.d. Rijeka." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:274483

Rosanda, Sandra. "Analiza marketinškog miksa na primjeru Novog lista d.d. Rijeka." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:274483

Rosanda, S. (2019). 'Analiza marketinškog miksa na primjeru Novog lista d.d. Rijeka', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 03.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:274483

Rosanda S. Analiza marketinškog miksa na primjeru Novog lista d.d. Rijeka [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2019 [pristupljeno 03.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:274483

S. Rosanda, "Analiza marketinškog miksa na primjeru Novog lista d.d. Rijeka", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:274483

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.