završni rad
Analiza marketinškog miksa na primjeru Novog lista d.d. Rijeka

Sandra Rosanda (2019)
Veleučilište u Rijeci
Citirajte ovaj rad

Rosanda, S. (2019). Analiza marketinškog miksa na primjeru Novog lista d.d. Rijeka (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:274483

Rosanda, Sandra. "Analiza marketinškog miksa na primjeru Novog lista d.d. Rijeka." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:274483

Rosanda, Sandra. "Analiza marketinškog miksa na primjeru Novog lista d.d. Rijeka." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:274483

Rosanda, S. (2019). 'Analiza marketinškog miksa na primjeru Novog lista d.d. Rijeka', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 20.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:274483

Rosanda S. Analiza marketinškog miksa na primjeru Novog lista d.d. Rijeka [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2019 [pristupljeno 20.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:274483

S. Rosanda, "Analiza marketinškog miksa na primjeru Novog lista d.d. Rijeka", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:274483