završni rad
Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu

Marko Stojanović (2019)
Veleučilište u Rijeci
Citirajte ovaj rad...

Stojanović, M. (2019). Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:890288

Stojanović, Marko. "Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:890288

Stojanović, Marko. "Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:890288

Stojanović, M. (2019). 'Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 19.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:890288

Stojanović M. Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2019 [pristupljeno 19.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:890288

M. Stojanović, "Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:890288