Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Korištenje umjetne inteligencije u marketingu

Anton Udovičić (2019)
Veleučilište u Rijeci
Citirajte ovaj rad

Udovičić, A. (2019). Korištenje umjetne inteligencije u marketingu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:468524

Udovičić, Anton. "Korištenje umjetne inteligencije u marketingu." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:468524

Udovičić, Anton. "Korištenje umjetne inteligencije u marketingu." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:468524

Udovičić, A. (2019). 'Korištenje umjetne inteligencije u marketingu', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 17.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:468524

Udovičić A. Korištenje umjetne inteligencije u marketingu [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2019 [pristupljeno 17.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:468524

A. Udovičić, "Korištenje umjetne inteligencije u marketingu", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:468524