Matijašić, I. (2019). Utjecaj dizajna ambalaže na ponašanje potrošača (Specijalistički diplomski stručni). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:961563
Matijašić, Iva. "Utjecaj dizajna ambalaže na ponašanje potrošača." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:961563
Matijašić, Iva. "Utjecaj dizajna ambalaže na ponašanje potrošača." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:961563
Matijašić, I. (2019). 'Utjecaj dizajna ambalaže na ponašanje potrošača', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, citirano: 16.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:961563
Matijašić I. Utjecaj dizajna ambalaže na ponašanje potrošača [Specijalistički diplomski stručni]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2019 [pristupljeno 16.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:961563
I. Matijašić, "Utjecaj dizajna ambalaže na ponašanje potrošača", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:961563