Smajlović, D. (2019). Marketinško značenje dobivanja oznake izvornosti i zemljopisnog podrijetla za otočne proizvode: Hrvatsko otočni proizvod (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:328579
Smajlović, Damira. "Marketinško značenje dobivanja oznake izvornosti i zemljopisnog podrijetla za otočne proizvode: Hrvatsko otočni proizvod." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:328579
Smajlović, Damira. "Marketinško značenje dobivanja oznake izvornosti i zemljopisnog podrijetla za otočne proizvode: Hrvatsko otočni proizvod." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:328579
Smajlović, D. (2019). 'Marketinško značenje dobivanja oznake izvornosti i zemljopisnog podrijetla za otočne proizvode: Hrvatsko otočni proizvod', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:328579
Smajlović D. Marketinško značenje dobivanja oznake izvornosti i zemljopisnog podrijetla za otočne proizvode: Hrvatsko otočni proizvod [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2019 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:328579
D. Smajlović, "Marketinško značenje dobivanja oznake izvornosti i zemljopisnog podrijetla za otočne proizvode: Hrvatsko otočni proizvod", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:328579