Dubrović, G. (2019). Digitalni marketing društvenih mreža (Završni rad). Rijeka: Veleučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:175262
Dubrović, Gabriel. "Digitalni marketing društvenih mreža." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:175262
Dubrović, Gabriel. "Digitalni marketing društvenih mreža." Završni rad, Veleučilište u Rijeci, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:175262
Dubrović, G. (2019). 'Digitalni marketing društvenih mreža', Završni rad, Veleučilište u Rijeci, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:175262
Dubrović G. Digitalni marketing društvenih mreža [Završni rad]. Rijeka: Veleučilište u Rijeci; 2019 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:175262
G. Dubrović, "Digitalni marketing društvenih mreža", Završni rad, Veleučilište u Rijeci, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:125:175262